{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان من باید بخاطر اینکه جیهوپ داره از سربازی برمیگرده خو

الان من باید بخاطر اینکه جیهوپ داره از سربازی برمیگرده خوشحال باشم یا بخاطر اینکه مدرسه داره شروع میشه ناراحت باشم؟😃💔
دیدگاه ها (۴)

هعییی🚶‍♀️🚶‍♀️

یه بدبخت هست بهم کره ای یاد بده؟😔💅

عی بابا😔🤌

تولد ادمینتونه😔💅

نت برای من اومد..😶باید خوشحال باشم یا ناراحت؟؟

تازگیا پستامو لایک میکنه الان باید خوشحال باشم؟😀🎉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط