{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جهنم...

دیدگاه ها (۳)

وطنم...

😂🤣

شاش شتر خور ملخ خور 🐪🦗😁

😁😁😁

اره دیگه هرکس که با ما موافق هست توی کامنت ها بنویسه

چقدر دوستش دارم؟...اگر جای من در بهشت باشد و جای او در جهنم؛...

به جهنم .....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط