{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما به کربلا دیر رسیدیم...

ما به کربلا دیر رسیدیم...
ما غایبان ؛ یا لیتنی کنا معک گویان همیشه تاریخ بودیم.
فاتحین تاریخ ماییم ؛ اللهم عجل لولیک الفرج 🤲🏼
#یا_لثارات_الحسین
دیدگاه ها (۰)

🟢شراب یا دوغ !کاری از دبیر معروف خوزستانی

ما به کربلا دیر رسیدیم...ما غایبان ؛ یا لیتنی کنا معک گویان ...

یه‌گوشه‌ازکربلابزارتماشات‌کنم..‌‌اللهم عجل لولیک الفرج 🌱#کرب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط