{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پدر خوبه که مادر نازنینه واااااااااای گل بختیااااری....."

پدر خوبه که مادر نازنینه واااااااااای گل بختیااااری....." سایه پدر و مادرتان مستدام "🙏
دیدگاه ها (۷)

گاهی فرصتمان چه زود دیر می‌شود....

به ظاهر ساکتممم.....

فاصله بگیر ... اعتماد ممنوع 🚫

کوه درد..پدر..سرسلامتی همه پدرها،،سایه شون مستدام😥😥😢

بعضی وقتا بنظرم کتاب چگونه پدر و مادر خوبی باشیم هم خوبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط