{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر دلمو گرفته ک دیگه ذوقی هم نداریم 💔🥀

چقدر دلمو گرفته ک دیگه ذوقی هم نداریم 💔🥀
دیدگاه ها (۰)

ما هم خودمو را زدیم به اون را💔💔💔💔❤️‍🩹

چی قشنگ میخندی تو ❤️https://wisgoon.com/mortebza.1122

ولی اونقدری ک تو دلمو شکوندی ،من آدم بدی نبودم:)

تنها ...کسی ک همیشه حرفه دلمو میگفت پیشرو بود⚠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط