{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آیبیکه بودن پز نیست سبک زندگیمه😂👍

آیبیکه بودن پز نیست سبک زندگیمه😂👍

بچه ها حمایتا جدیدا واقعا کم شده لطفا بیشتر حمایت کنید منم انرژی بگیرم پستای بیشتری بذارم🥲❤️‍🩹
دیدگاه ها (۲)

درد و نفرین🥲💔😂

وضعیت روانی اکیپ ما در همین کیلیپ خلاصه میشه🙂‍↕️🎀

شنیدم سم خونتون افتادهههه😂😂اسید آوردم براتون😂

ولی دورو بهترین و خوشتیپ ترین بابا رو داره🥹💖

دیگ واقعا کم کم حس میکنم ویسگون جای من نیست خیلی حمایتا کم ش...

حمایتا خیلی خیلی کمه اینجوری ادامه بدید خیلی کمتر پست میزارم...

حمایت ها خیلی کم شده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط