{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من رفتم گوشیمو بندازم سطل آشغال🥸🥀

من رفتم گوشیمو بندازم سطل آشغال🥸🥀
دیدگاه ها (۴۰)

اع من🌚

خفه شو پلیز🫶🏻🥸

من آرومم🧘🏻‍♀️🥀

چالش رو رفتم بگوید

خیلی حال میده یکی یکی اشغال های زندگیت خودشون برن تو سطل اشغ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط