{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی واسه این آهنگ لعنتی میشه جون داد..

ولی واسه این آهنگ لعنتی میشه جون داد..
لامصب اصن قدیمی نمیشه
دیدگاه ها (۳)

جوری که هیچوقت این اهنگ برام قدیمی نمیشه..

ولی وایب این اهنگ یجوریه که هیچوقت قدیمی نمیشه..🤠👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط