{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره بابااا من شیونممم🗣️✍️

اره بابااا من شیونممم🗣️✍️
دیدگاه ها (۱۰)

دلتنگتونمممم😭😭😭😭😭😭

واقعا با دیدنش عین صگ گریه میکنم

هیچ جا واسم مثل ایران نمیشه:))))

فقط کسایی که فقر اهن و کم خونی دارن می‌فهمننن

ای بابااابازمممم؟

بنااازم بابااا💫🍀

بببننناازمممم بابااا😭🎀😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط