{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فاک توی زندگی بدون بی تی اس تا برنگردن عصبی و روانی میمون

فاک توی زندگی بدون بی تی اس تا برنگردن عصبی و روانی میمونم مخصوصا شوگا
دیدگاه ها (۱)

دارم روانی میشم هوو عشق و حال با روانم🤪🤐

الان به خوبی معنی این آهنگ رو درک میکنم گاییدم(:

و به من چه که آدمای خوبی پیدا نمیشن

من اصلا نخواستم بازیگران کیدراما و کراش های دیگم اصلا نخواس...

بی تی اس من همیشه عاشقت میمونم Bts for every 🌈💜

بی تی اس شوگا

بی تی اس 💔شوگا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط