{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روزهای خوب بیاد ، همه به آرامش برسیم 💔

روزهای خوب بیاد ، همه به آرامش برسیم 💔
دیدگاه ها (۳)

منم همینطور آلدو ... 😊

حس خوب ارامش

کاش ی خواب بود همه دردامون..

تباه در مذاکرات ...احتمالا بعد از فوت هم در اون دنیا به فرشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط