{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شانس بیچاره رو نیگاه 😁 یه لحضه دست وپاش شل شد 🤣🤣

دیدگاه ها (۱)

لعنت بهت مرد 🤣🤣این خیلی خوب بود 😆

وقتی به بچه فامیل رو میدی 😠 🤣🤣

چه نازه 🤣🤣

بچه ترسید 😁🤣🤣

شعبون چیز شانس🗿😂#طنز #ویسگون #غمگین #دپ #عشق #غم #نا_امید #ن...

البته همه گوشت نمی‌خورن، خدا رو شکر برنج هندی و پاکستانی هست...

کلیپ طنز _ چالش جدید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط