{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایران یا کره

ایران یا کره


من ایران نمتونم برم دَر زیاد ولی کره برم ازادم پس شاید کره ولی ایرانمممممم کاش اوضاع درست میشد همه باهم تو خیابونا ولو میشدیم 😂🤌🏿🚬🚶🏿‍♀️
دیدگاه ها (۳۷)

🖤💜IU

سریال اجوشی من🖤

ارامش🚶🏿‍♀️🖤🙂

فیک عضو هشتم پارت ۱

Part:5. #ریاست.عشقو اطرفو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط