{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رسم روزگار همینه.عمر می گذره.اما خنده هات باید بمونه.تا م

رسم روزگار همینه.عمر می گذره.اما خنده هات باید بمونه.تا می تونی بخند و زندگی کن.چون زندگی با لبخند قشنگ تره😊😊
دیدگاه ها (۱)

😂😂😂😂😉

یادت نره:زندگی یه جورایی مثل یه رودخونه‌ست، هیچی ثابت نمی‌مو...

شب خلاصه ای عاشقانهاز خنده های ملیح و دلربای توستتو بخند بگذ...

گل فراموشم مکن!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط