{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا هستن قدرشونو بدون...

تا هستن قدرشونو بدون...
دیدگاه ها (۱)

نه من اخرین کنسرتو نمیتونم گریه هاشون...بغضشون....حرفاشون تو...

همه اینارو بهم گفتن🥲

من قدرشونو ندونستم الان دیره ولی شما داشته باشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط