{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا بازیکنامون با غیرت بازی نمیکنن؟؟

چرا بازیکنامون با غیرت بازی نمیکنن؟؟
این سوال همیشگی من بود
امروز به این جواب رسیدم
بازیکنی مثل مودریچ که این همه با غیرت بازی کرد
آخرش چی شد
یک فصل هم باهاش تمدید نشد
حالا که فکر میکنم حق دارن غیرت به کار نمیدن
(کص مادرت پرز)
دیدگاه ها (۲۱)

𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈 🍷💔𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘✅🤝

برای همیشه الگوی منی لوکیتا خداحافط افسانه

درخواستی

ببخشید والورده ولی این گل باید پوشکاش بگیره

«Don't scold me»part-4 ویو الیس*یهو افتادم تو بغلش و بعد در...

پارت جدید اگه خوشتون اومد لطفا قلب رو قرمزش کنید و اگه نه لطفا نظرتون رو بگید چون اولین باریه که رمان مینویسم

پارت ۱۴G:"حالا میفهمم منظورت از نگاه استاکرت چی بود. یجوری ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط