{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای کسی باش که انتخابش تویی

برای کسی باش که انتخابش تویی
نه کسی که تو یکی از انتخاباشی..!
ِ
دیدگاه ها (۰)

بعد تو این قلب بااااا همه ادما سرده:)

با ارزش باشخط قرمز داشته باش هم برای خودت هم بقیه نه ردشو نه...

این یکی برا تویی که رفتی؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط