{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی تو چقدر سردمه.....🤍🚬

بی تو چقدر سردمه.....🤍🚬
دیدگاه ها (۰)

یادت میاد...! 💔🤍

مثل کوه یخ شد.. 🤍

همچی خوب میگذره هااا ولی یهوییی همچی......👍🤍

من بودم.... 👏🤍

‏+سردمه-آخه تو تابستون؟+یعنی باید تا پاییز صبر کنم تا بغلم ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط