{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر حس خوبیه خدایا مهربونی وخوشحال کردن کسی مخصوصا بچه ه

چقدر حس خوبیه خدایا مهربونی وخوشحال کردن کسی مخصوصا بچه ها🌹❤️
دیدگاه ها (۲)

مهربانی ومحبت❤️

امروز پنجشنبه هست لطفا برای شادی روح تمام درگذشتگان فاتحه ای...

سلام خدمت عزیزان یه چیزی بگم بهتون که ازاین به بعد خواهش میک...

خدایا چقدر این بچه نازه🧒🏻🌸

حس خوبیه....

حس خوبیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط