{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توی رای گیری ها اکسوالا رای هاشون جمع رو میکنن و به فن بی

توی رای گیری ها اکسوالا رای هاشون جمع رو میکنن و به فن بیس ها و یا بقیه اکسوالا میدن که مثلا یک اکسوال ۱۰۰۰۰ هزارتا رای یکجا بده و بعضی از فندوما میان خودشون رو اکسوال جا میزنن و رای اکسوالا رو میگیرن و به آیدل خودشون میدن مثلا شاید فقط ۵۰۰۰۰ هزار رای از اکسوالا میدزدن🦦
دیدگاه ها (۹)

حس میکنم بی سواد فندوم من هستم🦦

عکس جدید از شوشوم🫠🥹

چند روز قبل اینکه سوهو برگرده شبکه KBS توی اخبار گفت سوهو از...

سلام میخواستم یه صحبت طولانی بکنم ولی اگه خوشت نیومد لازم نی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط