{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیبی کجایی؟!تو راهم دارم میام💛🌻

بیبی کجایی؟!تو راهم دارم میام💛🌻

💛🌻🦋☘️🌱
دیدگاه ها (۰)

اصن ‌‌فدای‌‌ اون‌‌ چشمات💛🌻💛🌻🦋☘️🌱

سرداشتن تو من💛🌻بایه دنیا میجنگم💛🌻🦋☘️🌱

میمیرم 💛🌻💛🌻🦋☘️🌱

می‌سازیم یه کلبه امن. 🍻🏡💛🌻🦋☘️🌱

تو کجایی الان؟ ببین چجوری دارم دنبالت میگردم🖤

مگومیح کجایی کجایی دارم به فاک میرم

بایست تو بیبی مانستر کیه؟؟منکه پاریتا و روکا رو خیلی دوس دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط