{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انصافا اگه یکی از اعضای خانواده ایرانی بود به بدبختی هاش

انصافا اگه یکی از اعضای خانواده ایرانی بود به بدبختی هاشو میخندید و میگفت فصل بعد قراره جنگ بشه ؟ یا زامبی ها حمله کنن؟
دیدگاه ها (۰)

هلی هلی هلی لیلیلیلی

این شاهکار که باید همه جا باشه نیمار فنا بیاین وسط

بابا چرا تو فیلما دخترا اینجوری ان ؟ الان یکی از مدرسه ما بو...

خرخون هاااااااالبته به اینا نمیگن خرخون

موضوعات عجیب

♦️ نیویورک‌تایمز گفته دو مقام خاورمیانه‌ای ادعا کردن که آمری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط