{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا غم هم حدی داره

واقعا غم هم حدی داره
دیدگاه ها (۰)

من مردابی شدم که رویایی وریا رو داشت

حمالی میکنیم رسما 😂🙏🏻

تهشم که رفتی

منم دلم نمیخواست شایع جان ...

خیلی قشنگ بود واقعا این سکانس خیلی غم داره 🥺😭

خوبیم یه حدی داره#me#narges#tektak#nima#nivaad#nika#dina#sta...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط