{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو که شبیه تراکنش ناموفقی قیافه نگیر...

تو که شبیه تراکنش ناموفقی قیافه نگیر...
دیدگاه ها (۰)

هوا دیگه خیلی باهامون گرم گرفته.در حالی که ما شوخی نداریم.

مَن بآ آهَنگ غَمگین پآ میشَم میرَقصَم؛ توُ خَرِ کی بآشی کِه ...

😱😱

از من کپی نکن هزینه ام زیادع بهت فشار میاد 😂💋

واسه قیافه گرفتن باید قیافه داشته باشیتو که شبیه تراکنش نامو...

برااین خدا، نعوذباا،، قیافه نگیر،میمیریا، نمازتوبخون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط