{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابت این ادیت معزرت میخام ولی نمی‌تونستم نذارمش🥲

بابت این ادیت معزرت میخام ولی نمی‌تونستم نذارمش🥲
اشکام 🥲❤️‍🩹
دیدگاه ها (۱۶)

جوری ک قشنگ بود:)))پ.ن: بابا ب‌ پیغمبر قسم من اصنن قصدم شیپ ...

تازه فراتر از اینم هس!:³>>>

چیزی ندارم بگم فقد هز کنین🧑‍🦯🤌

صدای بهشتیش🥲🤍

از چشماتون بابت دیدن این معذرت میخام🥰💔

نمی تونستم نزارم

دوباره سلامم.... ببخشیپ بابام گوشیمو گرفته بود همین الان تون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط