{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب دوستان اینم از جسارت ها فقط بگم ۲ تاش رو نذاشتم چون یک

خب دوستان اینم از جسارت ها فقط بگم ۲ تاش رو نذاشتم چون یکمی دیر گفتن برا همین بعد کلاس ادامه اش رو درست میکنم
دیدگاه ها (۱۰)

خب بچه ها کلاس ما الان تموم شد:/نمیدونم چرا انقدر دیر تموم ش...

به زور پست شد:/

لغو جسارت

پایان فعالیت امروز

جسارت ها بقیه رو درست میکنم

بچه ها متاسفانه یه کاری پیش اومده برا همین بقیه جسارت ها رو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط