شکرت که نگاهم میکنی،ای بالاترین امید تن خسته ویرانم🤍✨️
شکرت که نگاهم میکنی،ای بالاترین امید تن خسته ویرانم🤍✨️
خوشت اومد فالووحمایت کن پشیمون نمیشی 🕊🤍
خوشت اومد فالووحمایت کن پشیمون نمیشی 🕊🤍
- ۵.۷k
- ۱۶ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط