{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جهنم...

دیدگاه ها (۱)

منتظر و شرمنده

عمر و جوانی ی عده را شاشیدن توش.لعنت الله برشما

🖤🥀😢🖤🥀😢🖤🥀

اره دیگه هرکس که با ما موافق هست توی کامنت ها بنویسه

چقدر دوستش دارم؟...اگر جای من در بهشت باشد و جای او در جهنم؛...

به جهنم .....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط