{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واست میمردم

دیدگاه ها (۶)

زخمی تر از همیشه

آبروم رفت سر رفتن تو

مات نگاه تو میشم

داخکی گران

کاش میمردم و نمیدیدم...

#فالو_لایک_فراموش_نشه😻❤👉 #Love #Picture #عاشقانه #تصویر#ویسگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط