{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا چرا انقدر آدم بی مغز توی کشور داریم؟

واقعا چرا انقدر آدم بی مغز توی کشور داریم؟
دیدگاه ها (۲)

معمر قذافی ۱۹۸۸: غرب به هیچ چیزی جز قدرت احترام نمی‌گذارد و ...

ادم انقدر ژذاب ندیده بودم ک دیدم😁🤯🤫

هه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط