♨️من با گوش کردن این صدای نحس ناهار زهرمارم شد و از شدت ع
♨️من با گوش کردن این صدای نحس ناهار زهرمارم شد و از شدت عصبانیت حقیقتا سرم درد گرفت.
چطور یک نفر میتونه اینقدر وقیح باشه!
علت اعظم دلسردی مردم وجود نامبارک خودش و بی تفاوتی دستگاه قضا نسبت به عدم محاکمه این شیخ انگلیسی هست.
اما طوری حرف میزنه که...
من برم یه بروفن بخورم واسه سردردم
#والا مردم تحمل صدای تو را هم ندارند
بخدا از فحشهای که نثار تو میکنند ما هم خسته شدیم
لطفا بس کن برو تو خونه به اعمال بدت فکر کن
چطور یک نفر میتونه اینقدر وقیح باشه!
علت اعظم دلسردی مردم وجود نامبارک خودش و بی تفاوتی دستگاه قضا نسبت به عدم محاکمه این شیخ انگلیسی هست.
اما طوری حرف میزنه که...
من برم یه بروفن بخورم واسه سردردم
#والا مردم تحمل صدای تو را هم ندارند
بخدا از فحشهای که نثار تو میکنند ما هم خسته شدیم
لطفا بس کن برو تو خونه به اعمال بدت فکر کن
- ۱.۱k
- ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط