{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب قشنگام خواستم یچیزی رو بگم بهتون و برم.

خب قشنگام خواستم یچیزی رو بگم بهتون و برم.
ببیند من اگه هرچقدر عاف زدم و دوباره اومدم اونارو ولش ولی الان واقعا نیاز دارم که استراحت کنم و دور ویس نیام. کلی درس دارم باید درس بخونم که تجربی در بیام. واقعا زیاد به ویس نچسبید وقتتون رو تلف نکنید واسه این برنامه. من میام نمیگم نمیام تا یه چند هفته دیگه
و الان تا بکارو تکمیل کردم میرم باییی
دیدگاه ها (۲)

۲۰ با فول بدیم ؟ ایگ : فدا سرت

‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌    .        ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ...

. . . . . . . . .🄿🄰🅁🄺.🅂🄾🄷🄷🄸🄴 . . . . . ..🐼: سلاااام من اومد...

Change in time / p.8

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط