{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو سهم قلب من بودی 💔

تو سهم قلب من بودی 💔
دیدگاه ها (۲۵)

/تو نهایت عشقی/ نهایت دوست داشتن/ و در لابه لای این بی نهایت...

تو اگه بهار بودی میشدی عید :)🌸اگه نوشیدنی بودی میشدی شامپاین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط