{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا اینقد خوبه، چرا اینقد بی نقصه، چرا اینقد زیباست، چرا

چرا اینقد خوبه، چرا اینقد بی نقصه، چرا اینقد زیباست، چرا اینقد زاویه فکش سگیه، چرا اینقد خاک تو سر من
`jimin
دیدگاه ها (۱)

زبانم از توصیفش قاصره....

روز دختر مبارک قشنگا💜

واااای این آهنگ و اجرا کردن دوشنبه😭😭#D_DAY_TOUR_LA3

طوری که خنده های جیمین روحم رو نوازش میکنه ... #درخواستی #اس...

خاک تو سر مغز منحرفت😑

خاک تو سر پرسپولیس 🤣🤣🤣💙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط