{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از یه جایی به بعد دیگه هیچی برات مهم نی!من دقیقا به این ج

از یه جایی به بعد دیگه هیچی برات مهم نی!من دقیقا به این جا رسیدم ،فقط میخندم.دیگه نه حرفی هست ،نه توضیحی فقط سکوت:)))))))))
دیدگاه ها (۰)

رضی👸🏻

تو بهترین نقاشی خدایی☺️😇

این زندگیه:)

وقتی عاشق زبان کره ای هستی دیگه هیچی برات مهم نیست❤🎀

Lean

منه دررونگرا که یه درونگرای دیگه پیدا میکنم تا با همدیگه سکو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط