{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو غلت کردی همینی که هستی بیشعور 😂😂

تو غلت کردی همینی که هستی بیشعور 😂😂
دیدگاه ها (۰)

ما همیشه موفق بودیم

😊😊😊😊

تو بیشعور بودن رو انتخاب کردی(:

خوب تو چه گویی هستی چه سمتی داری که مسئولیت با توهست تو برجا...

دختر یعنی نعمتیعنی عشقیعنی رحمتیعنی تمام زندگییعنی تمام درد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط