{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درود خوشگلام چطورین؟:)

درود خوشگلام چطورین؟:)
خب...خوشگلام اومدم بگم یه مدت نیستم هستما ولی کم میام...نمیدونم برای کسی مهم باشه یا نه که فکر کنم نیست ولی خب خواستم بگم ببخشید که میرم
میخوام یکم واقعا از ویسگون فاصله بگیرم چون واقعا داره حالم از کلا توی فضای مجازی بودن اینجوری چیزا خسته میشه، دارم واقعا یکم ضربه های روحی بدی میخورم و خیلی کمتر از حالت عادی میام ولی قول میدم دوباره برگردممم
چشمامم داره کور میشه
شاید براتون مهم نباشه ولی خب برای همتون فرستادم تا بدونین
یادتون نره خیلییی دوستون دارم
ببخشید زیاد پیام نمیدادم بهتون چون واقعا حالم خوب نبود و نیست
ممنون تحملم میکردین
محفلم بازه اگه خواستین چیزی بگین اونجا بگین برگشتم جواب میدم:))
...بای بای🪿
دیدگاه ها (۲۲)

مقداری بک؟ فعلا تا ۱9تریجیها با فولفالو فول کن پنج بدمت🎀ایگ؟...

فرند؟ نسبت؟ کاپ؟ باتمم🎀سرد نباش، ایگ نکن، دو روزه نباش، رول ...

سلام پشمکای منننن 👇🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط