{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لازمه یادآوری کنم "Po" به کره ای یعنی "بوس" ؟ 😊

لازمه یادآوری کنم "Po" به کره ای یعنی "بوس" ؟ 😊
دیدگاه ها (۴)

فقط خواستم یاداوری کنم🤧

سلام قشنگام چطوریدبعد از مدتی برگشتم 🥲🎀یه سوالی ازتون داشتمد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط