ما قبلا برای همدیگه بهترین بودیم
ما قبلا برای همدیگه بهترین بودیم
ولی الان نه
و من ناراحت نیستم
شاید سرنوشت نمیخواست که ما تا همیشه برای هم باشیم "من هیچ وقت ولت نمیکنم" های من الکی نبود
من فقط خسته شدم ☕️✨️🍓
ولی الان نه
و من ناراحت نیستم
شاید سرنوشت نمیخواست که ما تا همیشه برای هم باشیم "من هیچ وقت ولت نمیکنم" های من الکی نبود
من فقط خسته شدم ☕️✨️🍓
- ۴۷۹
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط