{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها جه حسی دارید وقتی یکی پیامتون سین نزنه و آن هم باش

بچه ها جه حسی دارید وقتی یکی پیامتون سین نزنه و آن هم باشه :)
دیدگاه ها (۰)

درست قابل تحمل نیست ولی خب برادر :)

درسته از مرگ خیلی میترسم و ترسناکه ولی دلم میخاد محو بشم :)

نمیدونم حالم بده ذهنم درگیر صفحه نمایش چتم پر شده از پیامی ک...

اومای گاد 🥸

وای این ویدیو حتما باید توی پیج باشه....جه احساس عجیبی بهمدس...

بچه ها شغلی که دوست دارید وقتی بزرگ شدید بشید چیه ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط