{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این برا اینکه تو کامنت هاش از اونایی که خوشم نمیاد ازشون

این برا اینکه تو کامنت هاش از اونایی که خوشم نمیاد ازشون غر غر کنم😁:
دیدگاه ها (۰)

اینم به دلایل شخصیه اصا دلم میخواد🎀:

اینم برا خودم و بچه ام و دامادم و بزچه است🪴:فقط https://wisg...

این برا اینکه پست هایی که دوست دارم رو تو کامنت هاش بزارم🦚:

یهویی دلم خواست چند تا محفل با موضوع های جدا داشته باشم😁*این...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط