{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی تاسیان نباید اینجوری تموم میشد؛)

ولی تاسیان نباید اینجوری تموم میشد؛)
دیدگاه ها (۰)

گاییدم این زندگی رو.....

دلم روزای با تو بودنو میخواد💔

🩻💔🚬هعی

ولی آخرش نباید اینجوری تموم میشد...

شب تولد....ارزوش شایدم همین بوده....همه چی اونجور که نباید ت...

نه نیاد اینجوری تموم میشد نبايد رفاقتشون اینجوری تموم میشد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط