{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انتظاری که بعضیا از #مذاکره دارن😂

انتظاری که بعضیا از #مذاکره دارن😂
دیدگاه ها (۴)

نحن جنود معسکرالحسین

عخیییییی

🎥زنده شدن یک مرد، پس از دفن در حرم

یا علی و یا عظیم

مردم این دوره زمونه چه انتظاری دارن بخدا🥴😂

فکر کنم بعضیا نیاز به پوماد دارن

- دیدی بعضیا اینقد دارن انگار فامیلای خدان . . .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط