{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

........

ای کاش هممون یکیو داشتیم که تو بغلش خیلی راحت گریه میکردیم...🙂✨💔
دیدگاه ها (۵)

......

......

جیمین شیییییییی

حرف بزنم که چی بشع؟

ای کاش هممون یه دیمن داشتیم که اینطوری نگامون کنه:)

با دوستم داشتیم چت میکردیم خیلی خنده دار شده بود عکس گرفتم(⊙...

همه ی ماها تو زندگیمون یکیو داشتیم که برای بودنش،جون کندیم، ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط