{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

mohammadabbasikafsh 79380007

دیدگاه ها (۲)

یا الله یا صاحب الزمان مهدی جان ادرکنی الله اکبر الله

یا الله یا صاحب الزمان مهدی جان ادرکنی الله اکبر الله

یا الله یا صاحب الزمان مهدی جان ادرکنی الله اکبر الله

حقق

دایرکتا بد داغونه

فقط ما خوبیم:)👌🥀سوال پست: بنظرتون گریه نشونه ی ضعفه یا قدرت!...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط