{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخرین دیدار ما ارمی ها با مین یونگی به به بچم به سربازی

اخرین دیدار ما ارمی ها با مین یونگی به به بچم به سربازی رفت و تا سال 2025 نمیاد😔😔😔😔😔🥲
دیدگاه ها (۰)

بچم

وای مادر تو چرا انقد کیوتی

کیوت فقط خودت مادر

بچم کراش بوده بعد سربازی کراش تر شده

بچم یونگی 😍#BTS#Army#bts#kim_Namjoon#kim_Sukjin#Jang_Hoseok#...

اولین لایو یونگی بعد از سربازی....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط