{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوپنینگ و اندینگ کدوم انیمه رو بیشتر دوی داشتین؟

اوپنینگ و اندینگ کدوم انیمه رو بیشتر دوی داشتین؟
خودم جوجوتسو
کلا فقط مال جوجوتسو رو نگاه کردم
دیدگاه ها (۸)

سخنی ندارم....

کدوم ؟خودم :همشوووووننننننننن

گرفتین چی شد؟😂

Nakahara choya

سوال:بیشتر از کدوم شخصیت‌ها انیمه جوجوتسو کایزن بزارم؟اصکی آ...

خب خب

کتاب خونا کجایین??? نظرتون رو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط