{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گذر زمان در چند لحظه...

گذر زمان در چند لحظه...
دیدگاه ها (۵)

یک حرف یک زمستان آدم را گرم نگه می دارد …و بعضی اوقات هم یک ...

شرایط سخت اگه ادم بود 🤦🤦🤦

پند و اندرز

من چهل سال صبر کردمبازم، حالا هم، بازم صبر میکنمشاید اون خود...

نوستالوژی

گذر زمان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط