{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تولدت تو آسمون ها مبارک مادر مهربونم...♡ای کاش این قدر زو

تولدت تو آسمون ها مبارک مادر مهربونم...♡ای کاش این قدر زود نمیرفتی...😔🥀
دیدگاه ها (۱۲)

°•《♡》•°

°•《♡》•°

°•《♡》•°

°•《♡》•°

الهی برات بمیرم مادربزرگ مهربونم کاش ازپیشمون نمیرفتی 😭😭😭😭

ای کاش نمیرفتی...

دلم برات خیلی تنگ شده کاش انقد زود نمیرفتی 🥺💔🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط