{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید یه مدت نبودم

دلامم ببخشید یه مدت نبودممم
مدرسه ها هم داره شروع میشه اصن ذوق(از شروع مدرسه دارم بالا میارم)
اره همین کلا ببخشید سعی میکنم بیشتر فعالیت کنم🌷🍞
دیدگاه ها (۱)

چه اقایی ژذابی

شیپ شوهرم جیهون🛐

ادیت خودمهه شباهت ۲۲۲ و ۲۴۰

عرر

ببخشید که چند ماه نبودم سعی میکنم دوباره براتون فعالیت کنم ا...

بچه ها اگه کم فعالیت میکنم به بزرگیه خودتون ببخشید. ولی سعی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط